sanctuary-of-chaos666 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2004

Gdy to piszę, Metallica gra już godzinę. Cholera… tak bym chciał tam być… ale dezorganizacja i brak kasy pokazały swoje… przysięgam, że na następnym koncercie w Polsce będe!!! Mam lekkiego doła… może kiedyś mi przejdzie… fuck…

St. Anger

Saint anger round my neck
Saint anger round my neck
He never gets respect
Saint anger round my neck

You flush i out, you flush it out
Saint anger round my neck
You flush i out, you flush it out
He never gets respect

Fuck it all and no regrets
I hit the lights on these dark sets
I need a voice to let myself
To let myself go free
Fuck it all and fuckin no regrets
I hit the lights on these dark sets
Medallion noose, I hang myself
Saint anger round my neck

I feel my world shake
Like an earth quake
Its hard to see clear
Is it me? Is it fear?

Im madly in my anger with you

And I want my anger to be healithy
And I want my anger just for me
And I need my anger not to control
And I want my anger to be me

And I need to set my anger free

Set it free

Tak. W środę okaże się, czy zwyciężę z chemią w tym roku czy też będę walczył w sierpniu. Osobiście wolę pierwszą możliwość. Jeden przedmiot… jedno zagrożenie… jeden wróg, wystarczy go pokonać, aby mieć św. spokój. Wszystko niedługo się wyjaśni… wszystko…

BEHEMOTH
The Alchemist’s Dream

Welcome to Theatre of Absurd
When the world and rason are audience
And actor illusion and experience only
Here gleams shiny mandala
In the chamber of creation and annihilation
And Lingam links with Yoni wisdom stone make
There is neither space nor time
Books are read backwards or from all side
Everything Will sinks and tears down phantom of mourning
Picture of universe in this simple formula -
„Love is the Law”
Proverb of juggler on the gate engraved
That life is delight
That death is also life

pentagram_with_flames.jpgpentagram.cgi.gifpentagram.jpg

Waaaaaaaar!!!!!! Tak… trwa już długo. Zamierzam zaatakować gegrę, która jakby nie liczyć, zagraża mi. A baba od gegry cały czas powtarza, że nie mam o czym marzyć, tzn. mogę sobie pomarzyć i to wszystko. Że zostanę na drugi rok. Fajnie. Ale to nie dla mnie. Nie poddaję się bez walki. Tak i tym razem. Przygotowania trwają…

SLAYER
War Ensemble

Propaganda death ensemble
Burial to be
Corpses rotting through the night
In blood laced misery
Scorched earth the policy
The reason for the singe
The pendulum it shaves the blade
The strafing air blood raid

infiltration push reserves
Encircle the front llines
Supreme art of strategy
Playing on the minds
Bombard till submission
Take all to their graves
Indication of triumph
The number that are dead

Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill

Be dead friend from abve
When darkness falls
Descend into my sights
Your fallen walls
Spearhead break through the lines
Flanked all around
Soldiers of attrition
Forward their ground
GRegime prophetic age
Old in its time
Flowing veins run on through
Deep in the Rhine
Center of the web
All battles scored
What is our war crimes
(Era forever more…war)

Propaganda war ensemble
Burial to be
Bones shining in the night
In blood laced misery
Campaign of elimination
Twisted psychology
When victory is to survive
And death is defeat

Sport the war, war support
The sport is total war
When victory’s a massacre
When victory is survival
When this end is a slaughter
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill

slayer.gifwar.jpg

To dziwna sprawa. Ta wojna pomiędzy różnymi subkulturami jest bezsensowna. Na początek może powiem co myślę w tym momencie: subkultura metalowa. Ma w gruncie rzeczy różne rzeczy. To wszystko można rozumieć jak się chce. Nie ma definicji. Sam ją tworzysz. Jak ludzie wyobrażają sobie metala? Właśnie tak:
- długie włosy
- czarne ubranie(najczęściej skóra, glany)
- naszywki na plecaku, koszulki z zespołem itd.

Heh. To jest fajne. Nie będę pisał o tych, co uważają, że metalowcy się nie myją. To żałosne.
Ja nie mam wszystkich tych akcesoriów, gdyż nie każdy jest bogaty, nie? Ja noszę koszulki, najcześciej na czarno się ubieram, ponieważ to kocham. To mi pasuje. Plecak, naszywki też są. Włosy zapuszczam, ale to jest najmniej ważne. Kurtka skórzana – trza mieć kasę. Zobaczcie ubranie Metalliki z okładki Master Of Puppets. Dosyć przypadkowo, ale taki ubiór podobny do mojego. Lużny, mi pasuje. Do czego zmierzam? Ano do tego jak różnie ludzie mnie i podobnych mi pojmują. Jedni mogą gadać, że udaję, a inni, że to złe tak się ubierać i itd. No właśnie. Tak zwani „normalni ludzie” powiadają, że to nienormalne. Hmmm… to jest wg. mnie bardzo normalne i bardzo fajne. Ja przynajmniej mam cel w życiu: chcę mieć swój dom, dziewczynę z którą chciałbym mieć dzieci, mieć zespół i grać metal oraz hard rock po wieki!!! To tak dużo? Chyba nie :P. Interesuje mnie to wszystko, co jest rockowe bądź metalowe. Nie mam jebca, że słucham tylko mocnych brzmień i jestem zamknięty na resztę świata. Jednym słowem jest ok. Więc mówię „normalnym”: fuck off & peace. Co do wojny.. ehhh… ja nie atakuję hip hopowców. Wszystkiemu winni są tzw. pseudo. To ludzie nie dowartościowani, więc myślą, że jak ubiorą się tak, a tak to będą lepsi. Są winni tym konfliktom. I tak widzimy teraz jak świat potrafi odkryć swoje ukryte uroki. I one niedługo się skończą, ponieważ idę się uczyć :/ Pozdrawiam wszystkich!!!! YeaH!!!!!


  • RSS