sanctuary-of-chaos666 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2004

Chciałbym wszystkim życzyć aby ten Nowy Rok był dobry, lepszy oczywiście, aby były zmiany tylko na lepsze i dużo miłości… ja spędzę ten dzień zabawy w domu, rozmawiając ze swoją dziewczyną przez Skype’a… nie wiem co będę włączał gdyż… tak naprawdę siedząc samemu nic nie pasuje… pewnie włączę TV i będę oglądać… nawet szampana mieć nie będę. Zastanawiam się, jak powitać Nowy Rok… no właśnie? Jak? Bez szampana? To głupio… może strzelę sobie jakąś nalewkę… ok, ale jak pożegnać ten rok? Najlepiej powiedzieć – spierdalaj! Byłeś do dupy!
Nie… każdy rok ma swoje dobre i złe momenty… nie będę podsumowywał, bo nie dam rady, jeszcze złapię wielkiego doła i co… oczywiście nie wejdę do szkoły z uśmiechem na ryju… jak? Nie da rady. W niedzielę trzeba odrobić prace domowe… ehhhh.
Pozdrawiam Wszystkich! Bawcie się dobrze!!!

Miałem iść do kumpla na sylwestra, ale nie udało się i nie idę… w zasadzie nigdzie nie idę… kurwa wspaniale… wszyscy z klasy będą świętować, a ja? W pizdu. Wszystko jest jebnięte… jeszcze 2 dni… jeśli do tego czasu nic się nie zmieni to <…..>… Wszystko jest pojebane.

ŚWIĘTA

2 komentarzy

Już niedługo Wigilia, czas pełen miłości, prezentów, ciepła i magii… Jest to czas szczególny dla wszystkich, a przynamniej być powinien. Ja mam bardzo fajnie, gdyż imieniny mam również w Wigilię, więc zawsze dostaję więcej prezentów :P Nie, nie… nie będę się przechwalał, nie ma czym… prezent imieninowy już mam: LIVE SHIT, METALLICA. Tak jak powiedziałem, chwalić się nie będę (hahahah), dodam, że to są 3 zajebiste koncerty Mety z roku: 1989, 1992 i 1993 (dla nie wiedzących). Dobrze… właśnie taki mały aniołek na moim prawym ramieniu i diabełek na lewym krzyczą to samo: „Vader!! Przestań pierdolić!!”. Tak więc… koniec pieprzenia. Życzę wszystkim radosnych, pięknych, kolorowych, zajebistych, wyjebistych, ciepłych Świąt Bożego Narodzenia!!! Keep Heavy my Friends!!! FUCK YEAH!!!
Pozdrawiam: moją Ukochaną :*, Siostrę Anqę:*, drugą Siostrę Nessę:*, Hekate :*, Izuchę :*, Alaknara, Satanicę, Zioomalkę :*, Kędziorka, Wkurwioną, Vardę, Ainę, Martę D. i wielu, wielu innych. FUUUCK YEAH!!!

e_kartka_bozenarodzenie_balwanek.gif

Niedługo zacznę przygotowania do kolejnej noty, która będzie inna niż ostatnia, a może również inna od reszty. Napiszę jakiś text z mojej wyobraźni, a jeśli ona splajtuje, to dam fragment mojej opowieści, którą zacząłem pisać kiedyś, kiedyś ją zostawiłem i od „tamtej” pory jej nie ruszyłem… brak czasu, a i chęci przez to. W każdym razie musze pozwolić sobie na odrobinę fantazji, bo zwariuję. Alaknar – jak Twoje sprawy nieco się ustabilizują, to zgłoś się do mnie na gg (coś ostatnio Cię nie ma, why?). Mam na myśli nasz opowiadaniowy blog. Trzeba wprowadzić jakieś zasady i pokombinować coś dla checy. Pozdrawiam wszystkich & I will back…

castle.jpgvh4.jpgvh1.jpg000068-lg-castle-stalker.jpg2001-03-21%20Magic%20Kingdom%20-%20Castlsolstice%20moon.jpgcastle1.jpg


  • RSS